Fest?

Sitter här och väntar på att karlhelvetet ska ringa och meddela mig om det blir fest eller inte. Han skulle egentligen kommit ut till mig, men hans vänner försöker övertala honom till att ha fest istället. Så nu väntar jag lite framför datorn. Vi får väl se hur det blir. Jag vet iallafall att jag jobbar imorgon så det får inte bli sent. Men ska nog lyckas att vara med lite på hans fest, om det blir någon. Det är lite jobbigt när saker inte är planerade, iallafall för mig. För jag måste ju sminka mig och hitta kläder och all sån skit som vi kvinnor har för oss. Fast jag kommer ju sova inne hos mamma iallafall, så jag slipper cykla och får sova lite längre imorgon.
Nu blir det fest iallfall, men han hade inte tid att prata i telefon eller säga någon tid när jag ska vara där. Men vi får väl se, jag får väl komma när jag är klar. Ska bara sminka mig och hitta några jävla kläder.

Stay sick!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0