Fan vad trött jag är idag.

Men jag orkar att roa mig med en liten lista.

Sätt din musik på blanda.
Klicka på nästa-knappen efter varje fråga.
Använd sångtitlen som svar på frågan.

1. Hur mår du idag? No one knows
2. Kommer du komma långt i livet? Two out of three ain't bad
3. Hur ser dina vänner dig? Love me
4. Kommer du gifta dig? Man of steel
5. Vad är ditt livs themesong? Master passion greed
6. Vad är ditt livs historia? You're right I was wrong
7. Hur är skolan för dig? The poet and the pendulum
8. Hur kan du komma framåt i livet? Life is a lemon and I want my money back
9. Hur kommer imorgon vara? I'm cramped
10. Vad är det bästa med dina vänner? Out of the frying pan and into the fire
11. Vad finns i lager för nästa vecka? Circles
12. Vilken sång beskriver dig bäst? Iäm cramped
13. Hur är det med ditt liv? Whoever brings the night
14. Vilken låt ska spelas på din begravning? For crying out loud
15. Hur ser världen på dig? Dead ringer for love
16. Kommer du att ha ett lyckligt liv? Long lost love
17. Vad skulle du vilja säga till nästa generation? Dead to the world
18. Vilken låt beskriver den du är attraherad av? The way I walk
19. Har du en djup & mörk hemlighet? New kind of kick
20. Brukar folk i hemlighet fantisera om dig? Bat out of hell
21. Hur kan du göra dig själv glad? Slaying the dreamer
22. Kommer jag någonsin ha barn? Follow me
23. Hur kommer jag bli igenkänd? Cadance of her last breath
24. Vad är min danssång? Anything for love, but I won't do that

Stay sick!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0