Fan också.

Nu är snart min lilla mini semester på fyra dagar slut. Nu måste jag tillbaka till jobbet igen och jag ser inte fram emot det. För inom de närmsta veckorna kommer fler och fler ordinarie att komma tillbaka. Det betyder att fler och fler sommarvikarier kommer försvinna. Så snart är det bara gamlingar på jobbet igen. Det värsta är ändå att samtalsämnena kommer gå från festivaler och nöjen till bonde söker fru och dansband. Det är lite roligare att umgås med de som är yngre och pratar killar och festivaler. Än de som är äldre och pratar gubbar och dansband. Hoppas att några av dem stannar kvar som timvik iallafall, så länge de inte konkurrerar om mitt jobb. Ibland önskar jag att de kunde byta ut några av de gamla kärringarna mot lite vikarier istället. De gör ett lika bra jobb som de äldre plus att de är en miljon gånger roligare och trevligare.

Stay sick!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0