?

Så känner jag nu, ?. Vet inte riktigt hur jag ska göra med allt. Jag har sjukanmält mig nu iallafall så att min kropp får vila lite. Vet inte riktigt än hur länge jag blir hemma men förhoppningsvis inte för länge.
Utan det är annat som tynger mig lite och det är katten. Jag kan ju inte ha den kvar för att karlhelvetet är allergisk. Men enligt karln får jag inte göra mig av med katten föränn jag kan ersätta den med ett annat djur. För att jag behöver sällskapet, men jag vet inte riktigt. Ersättningsdjuret är ju i så fall en hund, men jag har aldrig haft hund innan. Jag vet inte om jag klarar av att ha hund. Man kan ju inte lämna den ensam som katten och jag känner mig låst nu. Tänk då om jag har en hund, jag kommer ju vara ännu mera låst då. Det är ett sånt ansvar att skaffa hund. Jag behöver tänka igenom det riktigt innan jag gör det. Men jag måste göra mig av med katten först, jag får bli ensam ett tag. Men det är bättre att jag är ensam ett tag än att jag skaffar en hund och sen ångrar mig. Eller hur?
Jag vet inte. Ni får ursäkta mig men jag har lite att tänka på nu.

Stay sick!

Kommentarer
Postat av: Frida

En hamster tycker jag att du ska skaffa! =)

2009-07-07 @ 13:17:01
URL: http://studenten25kvm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0