Äntligen...

har jag fått mitt paket från Sweden rock shop. Har väntat i en evighet känns det som, bara för att tröjan inte var i lager. Men nu har det kommit och jag har fått mina saker. Jag avskyr att köpa något och behöva vänta, jag vill ha nu. Det är samma sak med min nya mobil, som jag kanske får imorgon. Jag skulle fått den idag, men posten krånglade med paketet. Så nu måste jag kanske cykla in till stan imorgon. Imorgon är jag ledig och vill vara hemma, men inte då. Nej alltid ska man behöva vänta på allting. Tycker inte om det.

Mitt lilla katt Tissu trillade ut från fönstret igår kväll. Det var tredje våningen han föll ifrån . Jag blev skiträdd och sprang ner så snabbt jag kunde. Livrädd att han var död eller skadad. Men inte då. Katten bara stog vid husknuten och såg rädd ut. Han blev lite smutsig men annars ingenting. Får hoppas att han håller sig borta från öppna fönster nu och inte gör en repris av det. Dumma kattafan.

Stay sick!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0