Pucko.

Jag ringde till chefen idag för att säga att jag var hemma från jobbet för att jag mådde för psykiskt dåligt för att gå dit. Hon fattade inte vad det var för fel på mig. Varför var jag hemma när jag inte var sjuk? Jag förklarade igen att jag mådde för psykiskt dåligt för att gå till jobbet. Men nej hon fattade fortfarande inte. Plus att hon undrade hur det hade kunnat bli en så stor grej av allt. Ifall hon var mobbad på jobbet och fick psykiska problem för det, hade det nog varit en stor sak för henne med. Fattar inte hur fan jag har kunnat få en så korkad chef, som inte anser att psykisk ohälsa är ett problem. Men imorgon blir det iallafall samtal med mig, chefen och kokerskan. Men efter samtalet med chefen idag har jag inga större förhoppningar på att det kommer lösa någonting. Men facket är inte långt borta och det kommer de märka då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0