Äntligen är det över...

denna jävla väntan på julklappar. Skönt att julafton är över, den är trevlig och allt. Men fan vilken jävla stress bara för en dag. Men vi hade kul igår jag, pappa, Jim, Peter och Gabriella och det blev en massa julklappar. Jag hade den största högen med klappar, hihi. Här har ni iallafall mina fina julklappar.



En liten låda innehållandes ett Hello Kitty Fender plektrum och ett Hello Kitty reflex. (Therese)
Love hurts, en serie av Kim W Andersson. (Peter & Gabriella)
En ansiktsmask. (Mia)
En Hello Kitty nalle. ( Jonny)
Om jag kunde drömma av Stephenie Meyer. ( Peter & Gabriella)
Stolthet och fördom och Zombier av Jane Austen och Seth Grahame-Smith. ( Pappa)
Keith Richards biografin. ( Peter & Gabriella)
White line fever, Lemmy Kilmisters biografi. ( Jim)
Två Meat Loaf DVD:er. (Pappa)
Ett läppglans format som en bakelse. ( Mia)
Cheeta Mitt liv, Cheetas biografi. ( Pappa)

Sen så skulle jag få en till julklapp från Jim senare när den kommit med posten. Vi får förstås inte glömma bort de julklappar jag redan har fått ifrån mamma.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0