Vill ha!

Den nya Sweden rock shop katalogen har kommit och det är livsfarligt. Brukar alltid sätta mig ner med den och ett post it block nära till hands. Det finns alltid sju miljarder saker och kläder jag vill ha. Så det blir väldigt fort fyllt med post it för att markera sidor med intressanta saker på. Det dumma nu är ju att jag redan har shoppat upp mer än nödvändigt när jag var i Ullared tidigare. Hatar att jag inte är miljonär eller har lite mer pengar som man kan slösa på saker jag vill ha men inte måste. Pratade med karlhelvetet innan och han kunde inte riktigt förstå vad jag behövde alla kläder till. Medan min mamma var lite mer förstående och erbjöd sig att låna ut pengar till mig. Men måste tyvärr säga nej till det. Vill ju fortfarande köpa en skinnjacka jag har hittat nästa månad, så då går mina shopping pengar till den. Lite dumt av mig att använda upp dem på kläder denna månaden då. Väljer skinnjackan då faktiskt, den är helt underbart fin. Får sitta här och fortsätta drömma om kläderna jag vill ha istället. Eller hoppas på att en vänlig själ har lite pengar över och kan ge till mig.



Stay sick!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0