Var tog alla sommarvikarier vägen?

Nu när de ordinarie har kommit tillbaka till jobbet försvann vikarierna. Då försvann även de roliga samtalsämnena och allt annat som är skoj. Nu är jag tillbaka till att vara den lilla unga saken på jobbet och visst det är väl inget fel att vara den unga. Men man blir behandlat därefter också. Idag t.ex. fick jag frågan om jag fortfarande var tillsammans med han den där? JA, varför skulle jag inte vara det? Jag är inte 14, jag kan vara tillsammans med en karl i längre än 3 månader utan att tröttna. Undrar om hon frågade min mamma det med när hon och Mats var ett nytt par? Men visst om vi inte hade varit tillsammans längre så hade hon ju haft mer att skvallra om. Det är inte lika roligt att skvallra om andras förhållanden om de går bra.

Stay sick!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0