Storhandlat med pappa.

Jag behövde fylla på i mitt kylskåp idag när lönen kommit. Så jag och pappa åkte in till stan för att handla mat och shoppa lite. Det är så bra att handla med pappa för han är så snäll och redig. Det blir inga onödiga affärer utan vi gör det vi ska och hinner ändå med att umgås över en fika. Min pappa är som sagt snäll, han shoppade två par byxor på JC och fick då 100kr rabatt vid nästa köp. Så pappa handlar nya byxor och får 100kr, som han sen ger till mig så jag kan handla ny handväska billigare. Alla blir glada och nöjda och speciellt jag som velat ha den väskan i någon månad nu. Så i gengälld betalade jag för fikat. Sen var det bara att åka till Maxi och fylla en kundvagn med mat och sen hem. När jag väl kom hem blev jag välkomnad av de två söta kattungarna vi har på gården. Så jag tog med dem upp och bjöd på lite av Tissus kvarglömda mat. Så nu måste jag bara duscha så jag inte gör karln allergisk när jag sen ska träffa honom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0