Men vad fan!

Ibland stör jag mig på saker som t.ex. Varför är det alltid jag som ska fixa när någon fyller år? Varför kan ni inte bara fixa själva? Eller kanske ringa han som fyller år och fråga vad han hade tänkt sig och vad han önskar sig? Det är ju faktiskt inte jag som känner honom bäst. Så varför ska jag fixa? Vad fan ska hans fru göra då?

Sen kan jag inte riktigt förstå varför det ska vara så förbannat svårt att koppla in hemtelefonen? För om man gör det så slipper jag ringa det mycket dyrare mobilnumret. Men visst det är ju inte din telefonräkning, men förvänta dig inte att jag ringer för fan. Fast har du inte tid att koppla in telefonen så har du väl inte tid att prata i den heller.

Grrrr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0