Jävla skit...

nu ska de börja pilla på schemat på jobbet. De ska spara pengar och måste dra in 20 timmar från schemat. Vilket betyder att det ska bytas turer och ha sig och andra arbetsuppgifter. I det stora hela en jävla massa problem och trubbel. Jag som då är timvik står på kanten och ser alla mina dagar på jobbet försvinna. Hur fan ska de kunna ta bort 20 timmar och fortfarande kunna ge de som är anställda de timmar de har rätt till? Och om de lyckas, hur mycket är kvar till mig? Jag hatar förändringar och särskilt de som betyder att jag kanske inte har ett jobb nästa månad. Visst de säger alltid ett allting löser sig, men hur ska de kunna veta att det löser sig nu. Det är 20 timmar i veckan som försvinner från schemat, 20 timmar mindre som ska jobbas varje vecka. Hur ska vi hinna med allt på jobbet utan det, det finns ju en anledning till att schemat ser ut som det gör nu. FÖR DET BEHÖVS.

Jag vill inte vara med och leka längre.

Stay sick!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0