Fullt upp hela helgen.

Det började på fredagsmorgonen med att jag tröttade på att alla mina väskor låg utspridda över hela min garderob. Så jag ringde min pappa för att få min väskhängare fixad. Jag påbörjade min väskhängare i armeringsjärn när jag höll på att flytta hit. Men nu ett halvår senare är den äntligen klar och upphängd på väggen i min walk in closet. Det gick väldigt snabbt att fylla den med väskor. Vi började också att planera ett skrivbord vi ska göra till mig, så till nästa sommar är det nog klart.

  

Lördagen började med loppis med pappa och mina bröder. Det var trevligt men jag hittade inget att köpa, lite tråkigt. Men sen på eftermiddagen var det mycket roligare. Vi stack några stycken ut till pappa för att umgås och grilla, det var jag, Jim, Peter, Gabriella, Lasse, Steffanie och deras fyra barn. Deras barn är helt underbara, men det är en av dem som är lite mer populär för tillfället än de andra. Lilla Nora 6 månader gammal och hur söt som helst. Så jag och Gabban lekte mamma, pappa, barn hela kvällen och slogs om den lilla ungen. Vi övade lite inför framtiden, men Nora hade nog inget emot det.

  

De fina kepsen fick jag låna av Isac som istället använde mina solglasögon. De verkade tycka om dem för de lånade dem hela tiden.

  

Så jag var hemma vid tolv inatt och i morse ringde de från jobbet och ville att jag skulle jobba. Så det var bara att stiga upp min halv åtta och cykla in till stan. Men nu har jag iallafall semester i en vecka.

Stay sick!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0