Doktorn imorgon.

Jag är faktiskt lite nervös. Jag ska till doktorn med min handled imorgon och det ser inte bra ut. Helt seriöst det ser verkligen fel ut om man tittar på handleden. Så jag är lite rädd att det ska vara jättedåliga nyheter med operation eller amputation eller något annat hemskt. Jag har pappa med mig som stöd iallafall, så det känns bra.

Mina bilder jag la upp igår var väldigt populära av ett visst karlhelvete. Nu får jag höra honom tjata om att jag ska färga håret svart igen. Visst jag saknar mitt svarta hår, men inte så mycket att det tar bort det jobbiga med utväxt och att färga hela tiden.

Men jag kan iallafall ge karlhelvete och alla andra några fler bilder från den gamla goda tiden.


Titta vad ung och oskyldig jag var...


...med mitt långa hår och Iron maiden tröja.

Hej då från en 18-årig Jamie.

Kommentarer
Postat av: Mia!

du är fin naurig och blond, ditt karlhelvete ha fel...fin i mörkt oxå

2009-09-01 @ 00:42:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0