Bilden på min hjärna.

I morse när jag och karlhelvetet var försenade till jobbet (eftersom jag stängde av alarmet) fick jag se en väldigt söt sak. Vi har fått två kattungar på gården och de ville hälsa på oss i morse. Så de sprang efter oss när vi gick in i garaget för att hämta cyklarna. Jag tyckte vi kunde lämna dem där inne för de kan ta sig ut under dörren. Men det tyckte inte karln för det fanns spik och andra farliga saker för små kattungar där inne. Så han var tvungen att gå in och hämta dem och då såg jag bilden som jag skulle ha på hjärnan hela dagen sen. Min karl i svart skinnjacka, långt svart hår och skägg komma gåendes med två kattungar i famnen. Det var så sött, så fel på alla sätt och vis men ändå så rätt. Fan att man inte hade kameran framme då, får fejka en sån bild sen någongång.

Stay sick!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0