Bästa sättet att vakna på...

hade jag idag. Jag vaknade av att min bror skickade ett sms till mig där det stog, Nu finns skorna att hämta :). Seriöst kan man vakna på ett bättre sätt än att få reda på att ens nya skor har kommit med posten. Så jag tvingade ut mina bröder på lite teakalas hos mig för att jag skulle få mina nya skor. Det blev tea och choklad croissanter som jag (bakade) själv. De var bara deg och man fick pyssla ihop dem själv innan man stoppade dem i ungnen, så jag bakade dem. De hade även med sig en hel hög med böcker till mig. Så nu har jag en del att göra idag, gå in mina nya skor och hitta plats för böckerna. Det är lite fullt i mina bokhyllor så jag får nog flytta runt lite och fixa.


Skulle haft en svart teakanna och inte en rosa.
Kom ihåg det till min födelsedag människor, snälla.

  
Mina nya kängor och en massa nya böcker. Så det har varit en bra dag hittills.

Stay sick!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0