Tack Frida för att du än en gång utmanar mig.

Vilken mat äter du ofta? 
Kyckling eller fisk är oftast på min tallrik. 

När du är på kalas, är du den som sitter kvar eller hjälper du till med att duka av?
Jag hjälper nog snällt till.

Var sitter du helst när du bloggar?
Vid skrivbordet eller soffan.

Köper du ofta trisslotter?
Min pappa köper ofta trisslotter och jag skrapar. Han vinner mer om jag skrapar har vi kommit fram till.

I vilken stad eller land har du haft din bästa semester?
Jag reser inte mycket så det får bli Sverige. Någonstans ute på landet.

Vilken tv-kanal tittar du helst på?
Ingen, tittar inte på tv

Jag utmanar vidare
Jag är inte mycket för att utmana vidare så utmana er själva om ni vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0