Städa och rensa

Jag är ledig från jobbet idag så jag tänkte fixa lite här hemma. Fastnade för min walk in closet som städobjekt idag. Har inte haft tid att fixa med den utan det mesta har bara slängts in. Men idag har jag kommit en bit på vägen iallafall, två hyllor har blivit uppsatta och det har plockats. Men det är fortfarande kvar att göra, ska måla dörren vit och hänga upp en väskhängare på väggen. Väskhängaren håller jag på och göra av ameringsjärn ute hos min pappa men den är inte klar. Skulle behöva lite mer hyllor till mina skor men det får nog inte plats.
Jag har även hunnit med att sätta upp bilder som ett collage på mitt kylskåp.

              


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0