Lång dag idag.

Idag har varit en lång dag. Började med att jag jobbade i ett kök jag vanligtvis inte jobbar i. Där var allting helt kaos, ingenting fungerade som det skulle. Blir helt galen på det ibland. Sen var det bara att cykla hem och diska lite innan gästerna skulle dyka upp.
När de väl hade lyckats hitta hit bar det av mot Ljungby för lite valborgfirande. Men eftersom det blåste blev det ingen eld. Vi satt där i hembygdsparken och lyssnade på en massa tråkiga tal och sen inge eld. Lite besvikna blev vi faktiskt. Men vi ska grilla imorgon så vi får låtsas då istället. Nu har vi fikat på mina hembakade brownies och lite tea. Men nu är dagen snart över och jag får sova, äntligen. God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0