Jag blir så trött....

Jag blir så trött på skiten, att det aldrig kan fungera. Igår när jag skulle ladda min Ipod så ville den inte riktigt vad jag ville. Utan den lilla skitsaken skulle självklart radera all musik och sig själv(?). Jag pluggar in den i datorn och musiken försvinner, den blir helt tom. Sen försvinner Ipoden från min dator och Itunes säger så snällt att jag ska registrera min nya Ipod: Jag har haft skiten i flera år, men jag ska uppenbarligen registrera min nya Ipod för att använda den. Jag kan ha överseende om det inträffar en gång, men inte en gång varje jävla år.
Så idag har jag tittat ut en ny mp3-spelare som förhoppningsvis kommer på fredag. Jag hoppas att den är lite snällare mot mig och inte raderar sig själv. Snygg var den iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0