JA! De kommer hit.

Nej det är inget jättebra band som kommer hit, utan Frida och Eve. De ska hälsa på mig över Valborg och jag fick ledigt. Egentligen skulle jag jobbat fredag till söndag. Men jag lyckades få ledigt och det är inte mer än rätt. Har jobbat 7 helger av 8, så jag tyckte jag kunde få ledigt en ynka helg iallafall. Kan inte vänta, har fan inte träffat dem på evigheter. Det är inte ofta alla kan träffas samtidigt. Men tyvärr så kunde ju inte Therese, vilket var lite synd. Men jag får väl umgås med henne någon annan gång. Tror det kan bli lite mycket med fyra tjejer i lägenheten också, fast tre är nog inte bättre. Mitt badrum är ju pyttelitet.
 

Kommentarer
Postat av: Tessan

Ledsen.. redan uppbokad. Får besök! Men ser ju ut som om jag inte har mycket att göra i sommar så då kan jag ta och komma förbi lilla ljungby! kram

2009-04-26 @ 18:35:17
URL: http://tessanssida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0